بيانيه دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي ،درماني شهيد صدوقي يزد به مناسبت ارتحال حضرت حجه الاسلام والمسلمين صدوقي

          بسمه تعالي

بيانيه كاركنان، اساتيد و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد

به مناسبت ارتحال عالم رباني و عاليقدر حضرت حجه الاسلام و المسلمين صدوقي نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه معزز يزد وعضو محترم هيات امناء دانشگاه


يا ايتها النفس المطمئه ارجعي الي ربك راضيه مرضيه فادخلي في عبادي و ادخلي جنتي

در سالروز شهادت جانگداز شهيد محراب ديارمان حضرت آيت ا.. شهيد صدوقي غمي جانكاه و تألمي عظيم براي جامعه علم و انديشه و فقه و مردم شريف و فهيم يزد رقم خورد. در آخرين روز ماه رجب، سوگوار در گذشت فرزند برومند شهيد محراب ، عالم جليل القدر و عضو محترم هيات امناي دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي هستيم. مردم يزد، مردي بزرگ را از دست دادند كه الگوي ولايتمداري، روحيه انقلابي و خدمت رساني بود. انديشه والا، روح عظيم و تلاشهاي گرانقدر آن عزيزعرش درتمامي امور به ويژه امور خيري سلامت يادگار عظيمي از آن عارف برجسته است. جامعه پزشكي استان شهيد آيت ا... صدوقي را بنيانگذارآموزش پزشكي و امور خيري سلامت دراستان مي داند و فرزند برومند ايشان در ادامه راه پدر ياريگر بي مدعاي اين جمع بود.
خدمات برجسته ، همراهيهاي بي دريغ و انديشه روشن آن بزرگوار چه در جايگاه نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه معزز يزد و چه در كسوت عضو محترم هيات امناء دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي هميشه و همه جا كارساز و چاره گشا بود. جامعه پزشكي، كاركنان، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه ياري صديق و پشتوانه اي عظيم را از دست دادند و در غم ايشان عزادار و داغدارند. جايگاه آن عزيز در كنار شهيدان و در كنار پدربزگوارشان است كه رتبه اي والا در بارگاه حضرت حق تعالي است، اين مصيبت عظمي را به محضر مبارك حضرت ولي عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب « مدظله العالي» و بيت شريف ايشان و مردم ولايتمدار استان تسليت وتعزيت عرض مي نمائيم و از خداوند متعال علو درجات آن سفركرده ملكوت را خواهانيم.

والسلام
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
  


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا